zondag 8 november 2009

Berkhout....






Gisteren in alle vroegte vertrokken naar de Brocantefair in de kerk in Berkhout. Om negen uur in de auto. Samen met nog twee grote fans kwamen we precies om tien uur aan. In de gang van de kerk stond al een heel mooi hek wat helaas al verkocht was. Er was genoeg om tussen te snuffellen. Eigenlijk had ik natuurlijk helemaal niets nodig, maar toch heb ik wat gekocht natuurlijk.

Van mijn moeder kreeg ik de stolp met onderzetter alvast voor mijn verjaardag volgende week dinsdag. Thuis heb ik er twee engeltjes onder gezet die ik vorig jaar bij de kringloop had gekocht.

Ik heb ook een grote mand gekocht, er zitten nu nog niet zoveel denne-appels in. Daar moet ik er nog wel meer van hebben, hij moet natuurlijk gewoon lekker vol zitten.

Verder had ik nog wat nostalgische kaarten gekocht, en vijf oude bakvormpjes. En een kadootje voor iemand??? rara wie zal dat zijn.

Ik ga zo nog even genieten met een bakkie!

Monique

4 opmerkingen:

  1. Prima aankopen hoor daar is niets mis mee. Geniet van je kopje koffie, fijne dag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen heb je gedaan, ik vind je mand ook erg leuk! Heerlijk zo'n brocante fair!

    Fijne dag nog!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes,dat word dus een daagje naar het bos of gewoon het tuincentrum waar je een hele zak kan kopen ;-)fijne dag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hèèè Monique Leuk dat je er ook was .
    Dat is grappig , ik kan het me wel herinneren hoor .
    Maar wat was het gezellig druk he ?!!
    Ja ik was vrij leeg ( gelukkig )aan het eind van de dag , en gesloopt ha ha ha .
    Enne weet je , de kaarten zijn van me vriendin en mij samen !Wat zijn ze leuk he ?!
    Je hebt je aankopen leuk neergezet .
    Ik wens je alvast een fijne verjaardag , en hoop dat je een fijne dag hebt !!
    Groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen