donderdag 15 april 2010

Aswolk?


Vanmorgen begon de dag goed.

Moest even een bankje ophalen voor in de keuken, deze had ik besteld bij de Gortla in Oosterblokker

Daarna nog even naar De Zinkenviool in Grootebroek, om de JDL op te halen.

Daar even koffie gedronken en nog wat leuks voor thuis meegenomen.


Onderweg krijg ik een sms van mijn man over de aswolk

Dat hij waarschijnlijk niet terug kan vliegen.


Na heel veel heen en weer sms'jes , moet ik hem waarschijnlijk gaan ophalen?

Nu zit ik te wachten op het bericht waar ik hem dan kan vinden?


Lees ik net in de krant dat het dagen maar ook jaren kan duren voordat er weer gevlogen kan worden?


Ondertussen komt de stucadoor straks ook gewoon.

Moeten en boodschappen gehaald worden.


Ben blij als hij straks gewoon weer veilig thuis is.





15 opmerkingen:

  1. Nou dat is ook wat..pff spannend hoor en hopenlijk is ie inderdaad straks veilig thuis!
    We hopen met je mee hoor!
    Veel succes!
    lieve groeten, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat is me ook wat.....
    Wil wel horen hoe dit afloopt hoor.....ik ga je volgen....
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk is hij snel thuis. Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had het nieuws vandaag nog niet meegekregen, dus ik heb eerst maar eens op aswolk gegoogeld! En nu snap je je verhaal...wat vervelend zeg, ik kan me voorstellen dat je blij zult zijn als hij snel en veilig thuis is! Ik duim voor je hoor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Maar duimen dat je man gewoon kan vliegen !

    nou ik denk dat jullie de 2 dames waren die wachten dat ik met mijn auto weg ging bij de zinken viool ! Want volgens mij hadden jullie een bankje achterin liggen ??!!
    jammer dat we elkaar zijn mis gelopen !
    Volgende keer beter !
    Groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He wat vervelend zo'n aswolk. Hopelijk valt het mee.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En weet je inmiddels al wat meer? ik hoop he voor je.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De natuur zorgt soms voor onverwachtse dingen, hoop dat hij niet zo ver zit als je hem moet ophalen.

    Was je bij de zinken viool, wilde nog even binnen wippen vanochtend na het boodschappen doen maar ben toch door gefietst, jammer want zo te lezen was het er gezellig. En de jdl is weer mooi hoor, daar kun je weer van genieten. Groeten Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje .ik weet nergens van >> ga zo even het nieuws kijken............ben twee dagen van de wereld geweest geloof ik !! ( secretaressedag !!) maar ik hoop dat het goed komt monique !!

    Ik schrik er wel van..eigenlijk !! waar zit je vader dan ??

    Lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aswolk,nog helemaal niets van gehoord of ooit van gehoord,voor jou hoop ik dat je man weer snel thuis is,het bankje is een schatje en de JDL is weer gaaf he,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo maar even naar het nieuws kijken, jeetjemina wist niet dat het zo erg was. Hopelijk heb je snel je gezin weer compleet bij elkaar.

    Groete,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn man had het er straks over, ik had het nog niet gehoord, maar kan me voorstellen dat je blij zal zijn als hij weer "gewoon" thuis is,
    sterkte
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het hele vliegverkeer ligt op z'n gat.... Ik zou morgen mijn vriendin van Schiphol halen... Ik hoop dat je man weer snel thuis komt!! Sterkte!!

    Groetjes
    ALmay

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja, 't is wat met die vulkaanuitbarsting. Vanmorgen het nieuws gehoord, maar voorlopig wordt er nog steeds niet gevlogen.
    Ik hoop dat je je man snel weer zal zien.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tjee, wat n toestand zeg!Hoop voor je dat je man snel veilig weer thuis zit met je mee te genieten van je mooie nieuwe spulletjes.Alsnog n goed weekeinde,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen