zondag 27 september 2009

zondag







Gisteren een dagje in Apeldoord geweest. Zonnebloemen voor mijn tante meegenomen, en natuurlijk ook een bosje voor thuis.


Vrijdagavond bij de plaatselijke kringloop twee houten schoenenmalletjes gevonden. Kortom ik ben weer helemaal blij. En vorig weekend met een vriendin naar Tongeren geweest. Dacht zal een leuke foto maken voor het thuisfront. Zie ik thuis op de foto de kapstok staan die mijn vriendin een leuk plaatsje in haar huis gaat geven. Wat een toeval.

1 opmerking:

  1. Hoi Monique,

    Leuk die schoenmalletjes, ik ken ze niet in die donkere kleur.
    Dus je bent hartstikke druk met spullen aanschaffen, ben je net verhuisd dan ofzo?
    Koop niks overhaast, gewoon rustig aan en die blog vult dan vanzelf wel met leuke dingetjes.
    Ik heb helaas op het moment ook weinig tijd om de blog heel mooi te maken, maar het komt vanzelf goed.
    Succes met de speurtocht naar mooie dingen.

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen