zondag 6 december 2009

Kerstboom versieren

Vorige week moest ik er nog niet aan denken om de kerstboom gelijk na de sint te gaan versieren. Dacht doe dat mooi een weekje later. Vanmorgen werd ik wakker en ik kon echt niet langer wachten.




Wilde het niet al te vol, dus hier en daar wat weggehaald. Het rode waxine lichtje kreeg Julian donderdag van een klasgenootje die jarig is geweest. Vond hem hier mooi staan, hoewel ik ook erg van wit houd.



Het kerstmannetje bij het tuincentrum gekocht. Wel een schatje vond ik.



En hier dan de boom. De lichtjes dit jaar van de kringloop. Is weer eens wat anders dan 70 van die kleine lampjes. Je ziet dan bijna alleen maar snoer.

Vanavond gaan we lekker bij de boom zitten met de kinderen.

Wordt vervolgd.

Groetjes Monique

7 opmerkingen:

  1. je kerstboom ziet er mooi uit! gezellig weer, al die kerstversieringen in huis.
    ik wacht nog even, ik ben erg lui vandaag...
    erg he? groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi An, wat al een gezellige Kerstsfeer bij jullie. Prachtig die grote kaarsjes in de boom en wat een mooie versiering. Ik ga van de week de boom optuigen, had er vandaag geen puf voor.
    Geniet van je mooie Kersthuis.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dat de kerstboom al staat, ik heb de boom vanmiddag ook al gezet. Heerlijk, als ik zo rondkijk in de kamer kan ik er echt van genieten!

    Ik wens je een fijne week!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat ziet eral gezellig uit,heerlijk,onze boom staat ook,maar nog niets erin,nou ja niets,ik moet onze kleine poes Noa er steeds uitjagen,die ligt halverwege,grrrr,dan moeten de ballen ernog in,hou mijn hart vast,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die engeltjes in de boom! Mooi!

    Leuk hoor, die kerstsfeer. Ik moet altijd ff weer in de sfeer komen, maar zulke blogs helpen goed mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn die kaarsenlampjes. Sfeertje zit er al lekker in.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er al gezellig uit bij je !
    Leuk zijn die lampjes !
    Ik ga er zo op uit om een kerstboom te scoren !

    Dank je voor de tip voor een fototoestel , ik ga alles even bekijken en er snel 1 kopen .
    Fijne dag Peet

    BeantwoordenVerwijderen