donderdag 3 december 2009

Woonsdagmiddag



Woensdagmiddag is de kringloop open bij ons in het dorp. Ga altijd even kijken. Heb daar een schaal van maastricht gescoord. Heb hem in de badkamer gezet. Wil er allemaal mooie zeepjes in gaan sparen, maar leeg vind ik hem ook al mooi.



De armeluizilveren eikels had ik al een tijdje geleden gekocht. Zo komt de kerst er langzaam in. Vandaag ga ik vast de boom kopen, om hem na de sint te gaan versieren.




Heb hier en daar wel ook weer spullen weggehaald. Het werd wel vol. Jammer kan ik niet zo veel meer kopen. Ben nu wel bezig met een lijstje met spullen wat ik echt nog graag wil hebben. Fijne dag allemaal

5 opmerkingen:

  1. heej Monique,

    Prachtig die schaal, het is een beslagkom en die is er in allerlei maten , dit is volgens mij wel een hele groote.
    Wat een geluk dat je die bij de kring vond, super!!!!!
    Ik heb ze zelf ook in de pastel kleuren maar ook van de witte heb ik er drie en je kunt er eindeloos mee varieren, leuk hoor het zijn echte oudjes.
    Mooie foto's heb je gemaakt en heel veel plezier met de aankomende feesttijd.

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh prachtig hè die dennenappels van armeluiszilver. Je schaal is in al zijn eenvoud ook een plaatje, leuk om er allemaal heerlijk geurende zeepjes in te doen.
    Fijne dag.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die schaal is echt een beauty. Daar kun je van alles mee doen.
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai,mooie schaal hoor en n leuk idee die zeepjes!Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie schaal! leuk idee om er allemaal zeepjes in te doen.
    groetjes jootje.

    BeantwoordenVerwijderen