dinsdag 30 augustus 2011

Alles weg

Zondag lekker een dagje naar Tongeren geweest.
Het weer zat ook mee want het is droog gebleven.

Niet echt heel veel gekocht maar wel blij met de nieuwe spulletjes.
Wel een beetje jammer dat ik hier voor de deur mijn schaal kapot laat vallen.(brengt geluk zullen we maar denken)

Foto maken lukt niet echt met de flits dus laat ik de volgende x wel de foto's zien.

ondertussen gaat de verkoop op marktplaats vrolijk door.

Lekker om straks weer allemaal nieuwe spullen in huis te zetten.


Hier het tafeltje waar ik het laatst over had.
Op dit moment mijn favoriete plek.
Boven staan al veel ingepakte dozen, stuk of 20.

Niet echt gezellig, maar morgen komt mijn hulptroep dus hoop ik dat het morgenavond weer een beetje op orde is hier in huis.

fijne avond nog allemaal

liefs

8 opmerkingen:

  1. Leuk hoekje hoor....tja meis het komt allemaal goed toch straks......in je nieuwe huis....ik liet vanavond een heel bord macaroni uit mijn handen vallen....wat een zooi wat een ellende.....pffff.....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk plekje heb je daar om aan te zitten...ziet er goed uit. Tongeren zou ik ook wel een keer willen bezoeken maar het is hier zo ver vandaan :-(!

    Succes met alles! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi plekje zeg!! en nog veel succes met inpakken!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je houdt het wel spannend....ben benieuwd naar je mooie vondsten.....
    Wat een heerlijk hoekje heb je daar gemaakt.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk plekje om te bloggen.
    en succes verder.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer van je schaal. Je hoekje ziet er erg gezellig uit; veel fijner om aan te zitten, dan om dozen in te pakken ;)

    Fijne dag! Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een sfeervol plekje heb je daar Monique en wat een mooi tafeltje. Jammer van het bord.
    Succes verder met inpakken.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoekje zeg!
    Jammer van die schaal! En succes met inpakken verder!
    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen