dinsdag 15 januari 2013

Een paar winterplaatje







8 opmerkingen:

  1. Wat ligt er veel hé!
    Straks maar even op pad hoor met de camera het is zooo mooi!!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie winterse plaatjes Monique.
    Je was er al vroeg bij.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige plaatjes zeg jammer genoeg hier in Harlingen geen sneeuw dus geniet dubbel van jou mooie plaatjes ....fijne week lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's zo half in het donker. Heel mooi.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die sneeuw. Ik hou d'r wel van. Aleen ligt er hier in het noord-westen niets helaas. Geniet ervan! Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er mooi uit !

    Ik zag je berichtje op mijn give away, als je mee wilt doen moet je even een linkje op je eigen blog zetten.

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique, mooie winterse plaatjes! Wat een af ik pak sneeuw bij jullie. Hier ligt helemaal niks. Maar gelukkig kan ik van alle mooie sneeuwposten. Nog bedankt voor je berichtje, erg leuk. En heb me als volgster aangemeld hoor :-) Fijn weekend! Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen