zondag 6 januari 2013

eerste blog

nou daar zijn we dan in 2013.
benieuwd wat er komen gaat.
wij zijn in de vakantie lekker een paar dagen weggeweest.
vorige week al een paar dagen gewerkt.
vandaag de jongste weer naar school en dat zitten we weer in ons vaste patroon.
af en toe vraag je je wel eens af..... ( wemoeten eigenlijk best veel)

nu aan het aftellen voor de wintersport waar we allemaal heel veel zin in hebben en hopelijk na de vakantie iets minder druk met werken zodat ik wat meer tijd heb om thuis te zijn bij de kinderen.

de tijd gaat veels te snel naar mijn zin.

liefs

2 opmerkingen:

  1. Nou inderdaad.....ik ga het ook rustiger aan doen....en me bezig houden met dingen die IK belangrijk vind in het leven......hihihi...proberen he???...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker dat je al weer een vakantie in het vooruitzicht hebt, daar kun je je dan de komende weken weer heerlijk op verheugen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen