woensdag 6 januari 2010

Koffie drinken bij Jayne



Allereerst wil ik iedereen een heel fijn nieuwjaar wensen!
Hoop van jullie veel inspiratie te krijgen en andersom ook natuurlijk!

Zo na de kerst kreeg ik wel weer de kriebels om alles te veranderen.
Was al jaren op zoek naar een bepaald soort spiegel. Vond er wel eens een maar meestal vond ik hem dan te duur. Smoesjes om hem niet te kopen waren dan; ik heb er al een enz enz.



Nou ik heb er nu een hoor!

Vanmorgen met nog een fan van de Zinkenviool naar Grootebroek gereden. Hoe hoger in het noorden we kwamen hoe witter het werd. Geweldig.

In de winkel kregen we zoals altijd een warm welkom. Helemaal uit Voorhout hierheen gekomen? En of de wegen niet glad waren? Gelukkig niet want we hadden er zin in.

Lekker rondgesnuffeld en natuurlijk een lekker bakkie drinken. Ging eigenlijk alleen maar de spiegel ophalen maar kwam met wat meer thuis, zoals gewoonlijk!

We zijn allebei goed geslaagd en daarna weer naar het zuiden, haha. Het begon te sneeuwen, later hoorde ik dat er behoorlijk wat is gevallen daar in het hoge noorden.

Thuis gekomen kon ik natuurlijk niet wachten om alles neer te zetten.
Ben er erg blij mee.

Ondertussen sneeuwt het hier lekker door. R zit nog in het hoge noorden en komt pas laat naar huis, als de files zijn opgelost. Zelf ga ik ook vanavond maar niet werken, veels te gevaarlijk.

Fijne avond allemaal

Groetjes Monique

4 opmerkingen:

  1. Hoi Monique, wat leuk dat je bij Jayne in haar mooie winkel bent geweest, dan was je dicht bij mij in de buurt, ik woon er nl. niet ver vandaan.
    Je heb een prachtige spiegel gekocht en je rieten dienblaadje en hartjes zijn ook prachtig. Wat heerlijk hè om dan thuisgekomen alles een mooi plekje te geven.
    Geniet er van.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het schijnt in het westen niet al te best te zijn op de wegen, dus je hebt er heel verstandig aan gedaan om niet te gaan werken! Je aankopen zijn erg leuk...mooi neergezet!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Monique,

    gelijk gekeken op je blog, hartstikke leuk! Ben blij te lezen dat jullie goed zijn thuis gekomen. De spiegel staat ook heel mooi zeg en inderdaad het was echt weer een verrassing dat jullie met dit weer helemaal speciaal naar het noorden zijn gekomen. Hoop jullie snel weer te zien en het was weer heel gezellig!
    Groetjes van Jayne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige spiegel en wat leuk dat je daar bent geweest,ik heb er pas wat besteld,misschien ga ik er ook nog weleens heen,voor morge een fijne zondag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen