zaterdag 16 januari 2010

Marktplaats

Deze week weer eens even op marktplaats zitten snuffelen. Kwam ik bij een advertentie over een slamandje. Bod gedaan en werd geaccepteerd. Kon het in de buurt ophalen dus zo gezegd zo gedaan. Samen met mijn zoon ff ophalen. Werd niet ff.

Waren aan het zoeken naar het huisnummer, zegt ie Mam! hier ziet het er wel landelijk uit, en jawel we hadden het gevonden.

Allebei even naar binnen. Wat een leuk huis, helemaal in de style JDL. Op de aanrecht lag mijn aankoop al klaar. Ze bood nog meer aan op MP maar dat was helaas al verkocht. Op tafel stond een mooie oude bestekbak. Die kon ik ook wel meenemen. Helemaal blij natuurlijk. Ook had ze nog wat oude wijzerplaatjes, daar ook een kleintje van meegenomen.Is het wijzerplaatje wat niet in de bestekbak zit trouwens ,dat is een nieuwe. Die ik nu hebt is echt oud en veel mooier.



Kon ik thuis weer lekker gaan stylen.



Dit is het oude wijzerplaatje.



In deze hele oude houten doos zit een vlieghelm die nog van de opa van mijn man is geweest.



Nu heb ik boven wel een hele verzameling spullen die tijdelijk niet in de woonkamer staan. Lijkt bijna wel een winkeltje.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe

Groetjes Monique

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankoop is dit. Dat wijzerplaatje is ook schattig. Veel plezier met je nieuwe aankopen. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je zo nog tegen meer geweldige spulletjes aanloopt!

    Fijne zondag! Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Monique,ik heb je via via gevonden. Ik heb me bij je volgers aangesloten en zal je blog bij mijn favorieten zetten.
    Wat ben je tegen leuke dingen aangelopen zeg! Wat een boffie dan he? Kun je thuis weer lekker aan de slag.
    Mag ik je uitnodigen eens op mijn blog te komen kijken/volgen?
    Fijne week verder.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen