woensdag 27 januari 2010

Zomaar een dinsdagavond

Gisterenavond met nog twee brocante mutsen naar Rijnsburg. In een vorige post kun je lezen dat daar ook een brocanteverzamelaar woont. Ze wilde wat spullen wegdoen dus we zouden even op de koffie gaan en even rondsnuffelen.

Eerst even gekletst, toen onder het kletsen (over brocante, JDL etc) koffie drinken. Uit hele leuke Greengatemokken. Toen verder kletsen over tsja je raad het al. We zijn alledrie wel een heel stuk wijzer geworden. Ze wist echt overal vanaf, wat ons weer nog nieuwschieriger maakte. Toen nog even wat gedronken en nog even gekletst. We gaan binnenkort weer langs. Al met al een hele leuke gezellige en leerzame avond. Zou maar een uurtje wegblijven? wat is nou een uurtje. Het werden er drie en half. Gezelligheid kent geen tijd.

Het vensterbankkrukje (uit Rijnsburg) staat nu in mijn raam. Vind hem hier helemaal passen. De spuitfles heeft nu eindelijk een mooie plaats en komt hier goed uit.





Deze bestekbak heeft een extra vakje.



Ben er de hele dag druk mee geweest. Moest tussendoor ook nog naar Bram dat is de beheerder van de plaatselijke kringloop. Best druk dus al dat gerommel in huis. Je zou er bijna je werk van gaan maken.



In deze mand ligt een oude sloop die ik vrijdag bij een brocante winkel in Noordwijk heb gekocht. De mand moet nog voller, maar ik ben geduldig deze keer.

Zie dat de lijst met volgers ook al best lang word. Helemaal leuk. En dan te weten dat ik ook nog trouwe lezers hebben zonder blog. Allemaal bedankt voor het lezen.

Groetjes Monique

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk he als je met gelijkgestemde zo een avond 'weg' kan praten. Helaas heb ik niemand in mijn omgeving die zo'n 'woontik' heeft als ik dus des te blijer ben ik met mijn blog vriendinnen!
    Leuke dingen heb je weer gescoord.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, moest lachen om je term brocante mutsen...hier op de diverse blogs zitten er nog een stel! Je hebt leuke dingen gescoord, wat kan je dan genieten hè?

    Voor straks...slaap lekker!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk als je die passie kunt delen met iemand. Ik heb persoonlijk ook niet echt iemand die deze woontic met mij deelt. Mijn zus wel maar die is moderner ingesteld. En dan is het leuk als je volgers hebt hier.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was dus reuze gezellig en je hebt nogeens supergave spulletjes aangeschaft,beter kun je het niet hebben,fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique

    Bedankt voor je reactie op mijn blog,ik volgde jouw in stilte zal ik maar zeggen,,,,,,,tja en nu is het er toch van gekomen.
    Vind het wel spannend hoor zo'n blog ben nl niet zo'n computermens zal ik maar zeggen snap er niet veel van hoe het allemaal moet maar aldoende leer je het wel hoor!
    Leuk he dat gevoel als je wat nieuws hebt van waar zet ik het neer....ik loop soms ook het hele huis rond en dan uiteindelijk staat het meestal op het eerste plekkie! zucht.mijn man zei zaterdag nog tegen me Ria jij hebt het eigelijk te druk om te werken toen ik naar huis ging vanaf de winkel........Ik vind nl ook alles leuk.....dat bloggen bv ! ik hou geen tijd meer over hahahaha!!
    Nou ik kom zeker weer buurten bij je..
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niets leuker dan je passie delen, hahaahah... alles heeft zo mooi zijn plekje: genieten.

    een lieve groet van bellavien uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen