maandag 25 januari 2010

Nu ineens 3 poffertvormen

Deze week weer bijzonder vonsten gedaan. Deze combi gemaakt van reeds aanwezige spullen.



Vrijdagavond bij de plaatselijke kringloop een heel oud radeermesje gevonden en twee oude klosjes. Vond het wel leuk staan bij al de kantjes in de bestekbak. Oud vingerhoedje erbij. Niet denken dat ik dit ga gebruiken want ik kan echt niet naaien. Een knoop aanzetten lukt nog net, maar daar is alles mee gezegd.



Deze oude bakvormpjes bij de kringloop een dorp verderop gekocht. Let op de sluitingen onderaan. Zijn echt oudjes.



En hier kun je dus de twee nieuwe poffertvormen zien. Zijn van jeanne d'arc. Ben er echt blij mee. Zo heb je er geen en zo heb je er drie. Misschien ga ik er wel een keer een maken. Op de plank in de glazen pot zitten ook nog oude steekvormpjes. Ook bij de kringloop vandaan. Dit weekend daar wel voor 2,65 besteed.



Heb nog een oude sloop gekocht met kant maar daar de volgende keer meer over.

Groetjes

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk, die bezoekjes aan de kringloop en al helemaal als je naar de prijs kijkt! Je poffertvormen zijn helemaal geweldig! Leuk trouwens dat je meedoet aan mijn give away, je staat inmiddels op de deelnemerslijst!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bestekbak ziet er geweldig uit! leuk met al die kleine dingetjes erin. en je hoeft het ook niet te laten voor die 2,65!! je poffertvormen zijn prachtig!
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bij sommige kringloop winkels. Ik kom er niet zoveel. Toch maar eens een keer gaan.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je leuke spulletjes op de kop getikt. Mooi je pofferts van JDL, wat een leuke spulletjes hebben zij hè.
    In je bestekbak heb je ook allemaal leuke spulletjes, ik heb ook nog ergens zo'n radeerwieletje, ben jammer genoeg ook geen naaister.
    Fijne avond en groetjes, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou nou, jij hebt je geld flink laten rollen :O), maar wat heb je een leuke dingen gescoord. Die poffervormen zijn helemaal geweldig, maar de steekvormpjes ook. Misschien moet ik ook eens naar de kringloop gaan, kom ik eigenlijk nooit.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk als je zo leuk slaagt he bij de kringloop, bij ons in de buurt hebben ze meestal niet zo veel bijzonders, maar volgens mij schilt eht nogal waar je gaat.

    Geniet van je mooie spullen, en die poffertvormen zijn super!!

    Lieve groet, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen